Sports business management : decision making around the globe

หนังสือเล่มนี้อธิบายถึงอุตสาหกรรมการกีฬา ด้วยการมุ่งเน้นที่การจัดการ กลยุทธ์ การตลาดและการเงิน แนวทางการตัดสินใจของหนังสือเล่มนี้จึงเน้นที่แนวคิดหลักในขณะที่แปลไปสู่การปฏิบัติ รวมเนื้อหาเฉพาะสำหรับผู้มีส่วนได้ส่วนเสียที่สำคัญแต่ละรายในธุรกิจกีฬา หนังสือเล่มนี้ประกอบด้วยเนื้อหาเกี่ยวกับองค์กรกีฬา เช่น การแข่งขันกีฬาโอลิมปิก FIFA World Cup พรีเมียร์ลีกยุโรป และลีกกีฬาอาชีพในอเมริกาเหนือที่สำคัญ กรณีของ Stanford ได้รับการอัปเดตสำหรับรุ่นที่สองและบทใหม่ทั้งหมดครอบคลุมหัวข้อล่าสุด รวมถึง esports การพนันกีฬา กีฬาแฟนตาซี และการจัดการวิกฤต

Call No. GV713 F754s 2021 Locate: MainLB, New Acquisition(2nd Fl)

http://opac.nu.ac.th/vufind/Record/1018114

This new edition of a widely adopted textbook equips students with a comprehensive understanding of the sport industry. With a focus on management, strategy, marketing and finance, the decision-making approach of the book emphasizes key concepts while translating them into practice. Content specific to each of the vital stakeholders in the sport business is included. Foster, O’Reilly and Dávila present a set of modular chapters supported with international examples. Supplementary materials available to instructors include mini-cases, full case studies, activities, in-class lecture materials and exercises to help students apply the decision-making approach to real-world situations. The book includes content about sport organizations, such as the Olympic Games, FIFA World Cup, the European Premier Leagues and Major North American Professional Sport Leagues

ankara escort çankaya escort ankara escort çankaya escort escort ankara çankaya escort escort bayan çankaya istanbul rus escort eryaman escort escort bayan ankara ankara escort kızılay escort istanbul escort ankara escort ankara rus escort escort çankaya ankara escort bayan istanbul rus Escort atasehir Escort beylikduzu Escort Ankara Escort malatya Escort kuşadası Escort gaziantep Escort izmir Escort